Понеділок, 24.07.2017, 01:37
Вітаю Вас Гість | RSS

НВО - ліцей нових інформаційних технологій

Пошук
Наше опитування
Ви завітали на наш сайт, і нам цікаво, хто ви є:
Всього відповідей: 988
Статистика
Ми на Facebook

Каталог статей

Головна » Статті » Наші публікації

У категорії матеріалів: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

Повірена В.О., вчитель початкових класів НВО-ліцею НІТ

Дніпропетровська обласна педагогічна газета  «Джерело», №9-10 (833-834), березень 2017 р. (сторінка 7)

Мета: відтворити на святі обряд зустрічі весни, показати його красу; навчати дітей обрядових пісень-веснянок, вести танок, народних ігор; виховувати любов до рідного краю, бережливе ставлення до птахів та рослин-первоцвітів; розвивати інтерес і бажання до вивчення і відродження народних звичаїв та традицій рідного краю.

Наші публікації | Переглядів: 9 | Додав: SEP | Дата: 23.05.2017 | Коментарі (0)

Бондаренко О.О., заступник директора з науково-методичної роботи НВО-ліцею НІТ,

Смородська Е.П., учитель інформатики НВО-ліцею НІТ

(журнал "Заступник директора школи", №5, 2016 р.)

 

Відкрите навчання в системі середньої освіти виконує функції додаткової освіти, що вимагає від педагога пошуку шляхів залучення учнів до вивчення курсів за вибором та підвищення іхньої пізнавальної мотивації, пошуку або створення навчальних програм курсів за вибором та навчально-методичних комплексів для їх вивчення. У статті розглядаються підходи до проектування й реалізації внутрішньошкільної системи відкритого навчання школярів, дидактичні вимоги до мережевих навчальних курсів та інструменти для їх проектування.

Ключові слова: елективний курс, освітня платформа,  мережевий курс, мережевий учбово-методичний та інформаційний комплекс

Наші публікації | Переглядів: 10 | Додав: SEP | Дата: 22.05.2017 | Коментарі (0)

Бабіна Є. О., Лебедева Г. О.

(Збірник статей та тез доповідей за матеріалами ІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ з міжнародною участю «РОЗВИТОК ОСНОВНИХ НАПРЯМІВ СОЦІОГУМАНІТАРНИХ НАУК: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»)

В сучасних історичних умовах етнічний чинник є важливим фактором стабільності у внутрішньополітичному житті багатьох країн. Тому одним із стратегічних напрямків стало посилення полікультурного виховання як засобу гармонізації етнічної життя. На нашу думку, висвітлення позитивних прикладів діяльності національних меншин на благо України сприятиме цьому завданню.

Наші публікації | Переглядів: 10 | Додав: SEP | Дата: 22.05.2017 | Коментарі (0)

С.В. ЗБОРЕЦЬ, Г.О. ЛЕБЕДЄВА

Дніпродзержинський державний технічний університет, м. Дніпродзержинськ, Україна,

("ГРАНІ", науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах, Дніпропетровськ, 2015, № 9/1 (125) вересень 2015, Історія)

 

У даній статті визначено особливості етнополітичного розвитку населення підросійської України. З’ясовано, що наприкінці XIX ст. український народ за своїм кількісним складом був одним з найчи- сельніших серед народів Європи. Особливо швидкими були темпи приросту протягом XIX ст. на тих українських землях, які перебували у складі Російської імперії.

За матеріалами Першого загального перепису населення Російської імперії 1897 p., а також за інши­ми даними, у світі проживало близько 26.4 млн. українців. З того числа в Росії налічувалося 22 380,6 тис. осіб (84,46%), Австро-Угорщині - 3 814,9 тис. осіб. (14,40%). Близько 215 тис. осіб (менше 1%) проживало поза межами обох імперій.

В роботі простежено динаміку чисельності та розміщення як власне етнічних українців, так і на­селення України загалом. Охарактеризовано населення України з його значними відмінностями, зу­мовленими. насамперед, політичними й економічними факторами, пов’язаними з поширенням масо­вої етносоціальної самосвідомості, пожвавленням і поширенням національного руху, створенням нової української культури, розвитком усіх галузей життя.

Як за територією, так і за чисельністю серед населення національних меншин Російської імперії саме українці були провідною нацією. Серед основних складових, притаманних кожній нації, в українців чітко вираженими були літературна мова, багатовікові традиції, наявність власної інтелігенції.

Ключові слова: соціально-етнічний склад, населення підросійської України, динаміка чисельності населення, провідна нація, етносоціальна самосвідомість.

Наші публікації | Переглядів: 14 | Додав: SEP | Дата: 19.05.2017 | Коментарі (0)

Власенко Н.Г., учитель зарубіжної літератури НВО-ліцею НІТ м.Кам'янського

В даній статті описана модель використання ІКТ в освітньому просторі, а саме на уроках зарубіжної літератури, шляхи залучення комп’ютерних та проектних технологій для більш ефективної мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури, розвитку критичного мислення і творчих здібностей особистості через застосування електронних ресурсів, впровадження проектних технологій, організацію творчої співпраці в групах.

Наші публікації | Переглядів: 11 | Додав: SEP | Дата: 18.05.2017 | Коментарі (0)

6-7 квітня учні НВО-ліцею НІТ виступили у Всеукраїнській науково-практичній  конференції з міжнародною участю «Розвиток основних напрямів соціогуманітарних  наук: проблеми та перспективи».

Тези доповідей були опубліковані у науковому збірнику:

  • Познанський Дмитро, 10А клас, науковий керівник Познанська К.В. «Тролінг – феномен віртуального суспільства»;
  • Кучеренко Єлизавета, 9Б клас, науковий керівник Лебедєва Г.О. «Порівняльний аналіз розвитку освіти на теренах України в другій половині ХІХ ст.»;
  • Листопад Олександр, 9Б клас, науковий керівник Лебедєва Г.О. «Участь мешканця м.Кам’янського Листопада Володимира Спиридоновича в Афганській війні 1979-1989 р.р.».
Наші публікації | Переглядів: 13 | Додав: SEP | Дата: 18.05.2017 | Коментарі (0)

Крючкова Тетяна Миколаївна,  заступник директора з виховної роботи НВО-ліцею НІТ  м. Кам'янського

НВО-ліцей НІТ м.Кам'янського є учасником Всеукраїнського експерименту за темою «Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти  на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку». Пріоритетним завдання дослідно-експериментальної роботи колективу НВО є створення виховної системи, яка забезпечує формування комплексу ціннісних орієнтирів та життєвих принципів, що відповідають потребам сталого розвитку, у дітей, молоді, членів педагогічного колективу; становлення громадянина України,  здатного до успішної самореалізації в умовах громадянського суспільства  на засадах соціального партнерства, носія високої духовності, громадянської, правової, професійної, національної та світової  культури.

Наші публікації | Переглядів: 14 | Додав: SEP | Дата: 28.04.2017 | Коментарі (0)

Чопенко Лариса Анатоліївна, учитель української мови та літератури КЗ «НВО - ліцей НІТ м.Кам'янського», учитель-методист

У статті розкрито основні аспекти пошуково-дослідницької діяльності учнів у межах компаративного аналізу української і світової літератур з використанням ІКТ.

Ключові слова: навчальний блог, компаративізм, компаративний аналіз, партитура уроку, документ спільного доступу, діаграма Вена, ЛСК.

Наші публікації | Переглядів: 14 | Додав: SEP | Дата: 28.04.2017 | Коментарі (0)

Система підвищення професійної майстерності педагога на основі психолого - діагностичної моделі. Досвід роботи НВО-ліцею НІТ м.Дніпродзержинська
Наші публікації | Переглядів: 164 | Додав: SEP | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (1)

Формування готовності педагога до науково-експериментальної діяльності. Досвід роботи НВО-ліцею НІТ м.Дніпродзержинська
Наші публікації | Переглядів: 142 | Додав: SEP | Дата: 11.04.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-13
Розклад дзвінків
1 урок - 8.25-9.10

2 урок - 9.20-10.00

3 урок - 10.15-10.55

4 урок - 11.15-11.55

5 урок - 12.10-12.50

6 урок - 13.00-13.40

7 урок - 13.50-14.30

8 урок - 14.35-15.15
Корисні посилання





Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія