П`ятниця, 19.07.2019, 02:28
Вітаю Вас Гість | RSS

НВО - ліцей нових інформаційних технологій

Пошук
Наше опитування
Ви завітали на наш сайт, і нам цікаво, хто ви є:
Всього відповідей: 1347
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Майстер-клас

Схема аналізу уроку щодо реалізації вимог випереджаючої освіти
Структурні компоненти урокуКритерії оцінки ефективності урокуОцінка (1/0)
АктуалізаціяОптимальність вибору методів вхідного діагностування, спрямована на активізацію учнівської позиції
Спрямування діагностування на на визначення ЗНР та формування оптимальних навчальних впливів
Звернення до індивідуального досвіду учнів у зв‘язку з темою уроку (знання та уміння з інших предметних галузей, узагальнені способи дії, особистий досвід) 
Оригінальність прийомів актуалізації
Доцільність ознайомлення учнів з результатами діагностування
ПроблематизаціяНаявність конструктивного конфлікту (подання різних позицій щодо теми уроку)
Чітке визначення учнями межі свого "знання" - "незнання"
Активність учнівської позиції у формулюванні мети діяльності (постановка навчальної проблеми)
Цілепокладання та планування НДЦілепокладання через внутрішні процеси інтелектуального, емоційного, особистісного розвитку учнів
Відповідність мети і завдань уроку зоні найближчого розвитку учнів.Формулювання цілей на основі рефлексії виконаної учнями діяльності
Діагностичність завдань уроку (формулювання завдань у формі, що дає можливість оцінити ступінь досягнення навчальних цілей)
Чіткість побудови орієнтовної основи діяльності учасників навчально-виховного процесу (наявність технологічної картки вивчення теми)
Варіативність у плануванні навчальної діяльності (можливість вибору індивідуальної освітньої траєкторії)
Реалізація змісту освітиРеалізація принципів випереджаючої освіти:
- принцип фундаменталізації освіти;
- принцип міждисциплінарного підходу;
- принцип екологізації освіти;
- принцип спрямування на розвиток самоосвітньої компетентності;
- принцип безперервності освіти;
- принцип взаємодії викладача та учня, навчання за допомогою досвіду та  творчості;
- принцип розвитку особистісних якостей;
- принцип розвитку ціннісно-смислових орієнтацій.

Досягнення розуміння змісту навчального матеріалу через творчо-пізнавчальну діяльність
Залучення прийомів інформаційного пошуку (пошук і виділення необхідної інформації)
Моделювання на основі навчального матеріалу (визначення структури та суттєвих характеристик об‘єкта/явища/процесу, функціональних зв‘язків в структурі навчального матеріалу)
Засвоєння основних ідей і положень, способів діяльності, які притаманні дисципліні, що вивчається
Чіткість формулювання об'єктивних закономірностей, що характеризують способи виконання навчально-пізнавальних й навчально-практичних завдань, пов'язаних з об'єктом уроку
Збільшення кількості засвоєних прийомів та методів пізнання
Оволодіння формами, методами й засобами навчання (ігрові, дослідницькі, проблемно-евристичні, інформаційні й інші технології навчання)
Узагальнення та систематизація матеріалуРозуміння учнями змісту створеної моделі навчального матеріалу як ООД рішення певного класу навчальних завдань. Доцільність застосування схем, таблиць.
Попередження помилок узагальнення (постановка «провокаційних» завдань для объективации открытого на предыдущем этапе способа решения учебно-познавательных и учебно-практических задач по теме)
Оптимальність вибору методів і форм узагальнення
Організація колективно-розподільної діяльності в малих групах
Здатність вести дискусію на різних рівнях,  уміння аргументувати, висувати гіпотези, ставити запитання на розуміння
Варіативність вибору навчальних завдань та способів дії у їх виконанні
Багаторівневість взаємодії: "учень-учень", "учень-вчитель", "учень-група"
Рефлексія та контроль засвоєння навчального матеріалуВалідність контролюючих комплексів запитань і завдань
Оптимальність вибору методів контролю
Рецензування відповідей учнів
Розуміння учнями критериальной бази оцінки особистісних, метапредметних і предметних результатів уроку
Рівень самостійності   учнів в  контролі виконання індивідуального навчального плану
Наявність потреби в учнів в оцінці своїх дій
Наявність самооцінки, ступінь самостійності учнів в оцінюванні якості своєї навчальної роботи
Урахування позицій учнів й розуміння субкультури класу
Визначення домашнього завданняРаціональність пропонованих видів роботи
Доцільність обсягу домашнього завдання
Варіативність домашнього завдання
Методичне забезпечення домашнього завдання

Сума балів
10-20 балів - урок орієнтований на предметний результат, особистісні й метапредметні результати з'являються випадковим чином.

21-30 балів - урок орієнтований на комплексне досягнення результатів освіти.

31-40 балів - урок орієнтований на комплексне досягнення предметних, особистісних і метапредметних результатів освіти, і вчитель використовує цікаві методичні прийоми формування самоосвітньої компететності.

Категорія: Майстер-клас | Додав: SEP (09.01.2014)
Переглядів: 370 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розклад дзвінків
1 урок - 8.30-9.10

2 урок - 9.20-10.00

3 урок - 10.15-10.55

4 урок - 11.15-11.55

5 урок - 12.10-12.50

6 урок - 13.00-13.40

7 урок - 13.50-14.30

8 урок - 14.35-15.15
Ми у Facebook
Корисні посилання


Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія