П`ятниця, 19.07.2019, 02:29
Вітаю Вас Гість | RSS

НВО - ліцей нових інформаційних технологій

Пошук
Наше опитування
Ви завітали на наш сайт, і нам цікаво, хто ви є:
Всього відповідей: 1347
Статистика

Каталог статей

Головна » Статті » Майстер-клас

Орієнтовна основа дій учителя по проектуванню уроку, що відповідає вимогам випереджаючої освіти
1. Визначення головних освітніх результатів (особистісних, предметних і метапредметних) учнів, які виділені в навчальній  програмі  й реальні для досягнення в рамках часу, відведеного на освоєння теми уроку.

2. Актуалізація мотиваційного, когнітивного й інструментального ресурсу учнів у свідомості вчителя. Учитель прогнозує дії учнів у відношенні до теми й проблеми майбутнього уроку, коректує при необхідності планований зміст і засоби навчання.

3. Ціннісна орієнтація педагога стосовно проблематики теми уроку. Необхідно знайти й зафіксувати різноманіття або хоча б дві протилежні точки зору на досліджувану проблему. Попереднє знання вчителя про різні  розуміння проблеми допоможе йому побачити в дитячих судженнях на уроці індивідуальні підходи їхніх авторів, не пройти повз оригінальні напрямки думки учнів.

4. Визначення змісту уроку, співвіднесення цього змісту з головними цілями за досліджуваним курсом. 

5. Розробка провідної ідеї уроку, що обумовлюється пріоритетами в області формованих універсальних навчальних дій, обраним типом уроку, а також передбачуваною формою освітнього продукту. 

6. Формулювання завдань, що визначають організацію різних етапів уроку. Пропонований учням матеріал має форму середовища, у якій ті будуть діяти.

7. Співвіднесення можливих результатів учнів з Державним стандартом. Визначення видів освітньої продукції учнів.

8. Уточнення й письмове формулювання цілей уроку. Приведемо приклади трьох рівнів цілей стосовно   учнів: "Скласти числовий ряд на основі власної математичної закономірності" (предметна мета); "Сформулювати поняття "закономірність" (метапредметна мета); "Навчитися формулювати свою мету, спосіб роботи, що викликає труднощі, освоїти спосіб графічної рефлексії" (особистісна мета).

9. Розробка одного або декількох варіантів структури уроку. 

10. Написання конспекту (плану) уроку. Його орієнтовна структура:
  • тема уроку, клас, дата проведення;
  • тип уроку;        
  • цілі уроку;
  • обладнання й матеріали до уроку;
  • головна проблема уроку;
  • етапи й види діяльності учнів зі зразковою розбивкою часу по хвилинах;
  • формулювання завдань учням на кожному етапі уроку.;
  • передбачувані результати виконання завдань учнями (вказати 2-3 можливих варіанта результату);
  • малюнки, завдання (з рішенням), схеми, таблиці, вид шкільної дошки;
  • завдання учням по рефлексії їхньої діяльності;
  • форми контролю й оцінки результатів уроку;
  • список літератури й інших джерел, використаних учителем для підготовки до уроку.

Категорія: Майстер-клас | Додав: SEP (09.01.2014)
Переглядів: 444 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Розклад дзвінків
1 урок - 8.30-9.10

2 урок - 9.20-10.00

3 урок - 10.15-10.55

4 урок - 11.15-11.55

5 урок - 12.10-12.50

6 урок - 13.00-13.40

7 урок - 13.50-14.30

8 урок - 14.35-15.15
Ми у Facebook
Корисні посилання


Національна гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія